M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza główna odsłona kampanii PZU - cel: utrzymanie udziałów w rynku

Serwis Dzienny | 20 grudnia 2006, 06:45

Dzisiaj rusza główna odsłona kampanii reklamowej ubezpieczeń komunikacyjnych OC PZU SA. Teaserowe billboardy (z głową byka i tygrysa) zastąpione zostaną...

Dzisiaj rusza główna odsłona kampanii reklamowej ubezpieczeń komunikacyjnych OC PZU SA. Teaserowe billboardy (z głową byka i tygrysa) zastąpione zostaną rozwiniętymi layoutami, w telewizjach rozpocznie się emisja filmów reklamowych.

Ubezpieczyciel testuje nową komunikację reklamową bazującą na emocjach. Kampanię przygotowały agencje Testardo Red Cell (koncepcja kreatywna) i Just (realizacja) oraz studio Kreacja Pro Andrzeja Pągowskiego (m.in. reklamy outdoorowe). Animację przygotowało studio Platige Image, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

Kampania będzie intensywna, ma budować szeroki zasięg - potrwa do końca stycznia. Jak przyznaje Witold Pasek, dyr. biura komunikacji korporacyjnej i marketingu w PZU, jej celem jest rewitalizacja postrzegania marki PZU, odejście od wizerunku nobliwego towarzystwa - a dzięki temu dotarcie do rzeszy młodszych odbiorców (np. 30-latków). Kampania ma charakter wizerunkowy, celem ubezpieczyciela jest przynajmniej utrzymanie dotychczasowych udziałów rynkowych (w ubezpieczeniach OC PZU ma 50,9 proc. rynku - drugie jest TUiR Warta z 9,2 proc., zaś w ubezpieczeniach AC PZU ma 59,7 proc., a Warta 10,9 proc.).

Jak twierdzi Pasek, tegoroczna kampania ubezpieczeń komunikacyjnych, mimo że szeroko zakrojona, i tak ma być tańsza o ok. 2 mln zł od ubiegłorocznej (o wartości budżetu netto PZU nie mówi). (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,