M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DFF wzmacnia kontent strategiczny i zmienia styl pracy z marketerami

Serwis Dzienny | 21 grudnia 2006, 06:45

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) zamierza w przyszłym roku wzmocnić kompetencje strategiczne. W tym celu mają zostać wprowadzone zmiany w zespole...

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) zamierza w przyszłym roku wzmocnić kompetencje strategiczne. W tym celu mają zostać wprowadzone zmiany w zespole strategów, którym kieruje Daniel Wood, dyrektor strategiczny, oraz mają powstać nowe narzędzia ułatwiające planowanie działań komunikacyjnych. - Chcemy skoncentrować się w 2007 r. na tworzeniu partnerskich relacji z klientami. Rozwój usług strategicznych ma służyć przede wszystkim zwiększeniu możliwości wspólnego pokonywania problemów biznesowych i zwiększeniu poziomu zwrotu z inwestycji reklamowych - mówi Jacek Olechowski, managing director DFF. W tym celu agencja planuje zarówno rekrutację plannerów, jak i rozwój produktów wspomagających planowanie. Prace nad pierwszym z nich już trwają i są prowadzone z jedną z firm badawczych. Jego debiut rynkowy zaplanowano na styczeń 2007 r. Poza tym agencja chce przeprowadzić cykl szkoleń dotyczących strategii marketingowych i komunikacji marketingowej w dziale kreacji i dziale obsługi klienta. Jednocześnie zmieni się zakres kompetencji menedżerów na stanowiskach account manager i account executive. Account managerowie mają zająć się głównie współpracą strategiczną z klientami DFF, natomiast account executive przede wszystkim logistyką i organizacją relacji pomiędzy agencją i marketerami. - Dział obsługi klienta i dział kreacji mają intensywniej niż do tej pory angażować się w prace nad zarządzaniem marki - mówi Daniel Wood. W ramach wdrażanych zmian doszło m.in. do fuzji działu traffic z zespołem account executive. (JP)

Czytaj więcej na temat: , ,