M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

G+J MA PIERWSZY MĘSKI MAGAZYN "FUTURA"

Serwis Dzienny | 17 listopada 2000, 00:00

"Futura" - taki tytuł ma nowy, skierowany przede wszystkim do mężczyzn, magazyn wydawnictwa G+J Polska. Po raz pierwszy ukaże się...

"Futura" - taki tytuł ma nowy, skierowany przede wszystkim do mężczyzn, magazyn wydawnictwa G+J Polska. Po raz pierwszy ukaże się jutro, w sobotę, 18 listopada. Jego grupę docelową tworzą młodzi, dynamiczni panowie. Do tej pory tytuły wydawnictwa skierowane były do kobiet albo miały popularnonaukowy charakter. Hasłem wywoławczym "Futury" jest Internet. Traktowany jest w piśmie jako zjawisko kulturowe, a nie narzędzie biznesowe czy technologiczne osiągnięcie. "Futura" startuje jako kwartalnik, w nakładzie 150 tys. egzemplarzy. Docelowo ma stać się miesięcznikiem, ale o zmianie częstotliwości zadecyduje zainteresowanie czytelników. Wydawca liczy na sprzedaż w wysokości 80-90 tys. egzemplarzy. Cena magazynu wynosi 6,5 zł, a objętość 120 stron. Naczelnym został Michał Księżarczyk, jednocześnie naczelny "Focusa", innego tytułu G+J. W kampanii zostaną wykorzystane: telewizja, radio i portale internetowe. Strona reklamowa "Futury" kosztuje 16 tys. 650 zł. Przypomnijmy, że w fazie tworzenia projektu i w czasie pierwszych kontaktów handlowych "Futura" nosiła roboczą nazwę "Generation@". O zmianie tytułu zadecydowały badania focusowe wśród potencjalnych odbiorców pisma. (KP)