M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DOUGFABERFAMILY WSPÓŁPRACUJE Z HYUNDAI MOTOR POLSKA

Serwis Dzienny | 17 listopada 2000, 00:00

Koreański koncern motoryzacyjny Hyundai Motor Polska rozpoczął współpracę z agencją reklamową DougFaberFamily (DFF), która zajmie się obsługą jego budżetu kreatywnego....

Koreański koncern motoryzacyjny Hyundai Motor Polska rozpoczął współpracę z agencją reklamową DougFaberFamily (DFF), która zajmie się obsługą jego budżetu kreatywnego. Porozumienie, zawarte w formie gentleman's agreement, dotyczy realizacji projektów, związanych z obchodami 10-lecia działalności Huyndaia na rynku polskim. DFF stworzył na potrzeby kampanii reklamowej, która im towarzyszy, dwa 30-sek. spoty telewizyjne oraz dwa nowe layouty reklamy prasowej. Ich emisja i publikacja potrwa do końca grudnia br. Wysokość budżetu powierzonego agencji nie została ujawniona. DFF została wybrana przez koreańskiego producenta bez przetargu. Za planowanie i zakup mediów dla tego klienta odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Według nieoficjalnych źródeł, Hyundai przeznaczył na reklamę w 2000 roku, ok. 5 mln USD (wydatki na kreację i media łącznie). Rok wcześniej miała to być kwota 2 mln USD. W ciągu dziesięciu lat inwestowania w Polsce, Hyundai kilkakrotnie zmieniał już współpracujące z nim agencje. Budżet kreatywny był do tej pory obsługiwany m.in. przez Scholz&Friends Warszawa (przed przejęciem go przez DFF) oraz Ad Fabrikę, zaś mediowy przez Initiative Media Warszawa i HMS Carat. (JP)