M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

THE MEDIA EDGE PRZYGOTOWUJE KAMPANIĘ DLA CHANEL

Serwis Dzienny | 17 listopada 2000, 00:00

The Media Edge zajmie się zakupem mediów dla kampanii reklamowych Chanel w przyszłym roku. Wiadomo, że działania promocyjne wystartują na...

The Media Edge zajmie się zakupem mediów dla kampanii reklamowych Chanel w przyszłym roku. Wiadomo, że działania promocyjne wystartują na wiosnę i będą silnie zaakcentowane w prasie. Przewidziana jest także emisja spotu w kinach, natomiast udział telewizji jest nadal rozważany. Tradycyjnie w przypadku Chanel będą to kampanie produktowe. Chodzi o reklamowanie poszczególnych zapachów, np. Chanel 5, Chanel Allure oraz szeregu linii makijażowych. Kreacja została przygotowana przez wewnętrzną agencję Chanel w Paryżu. Chanel jest globalnym, sieciowym klientem The Media Edge. W Polsce jego oferta produktowa jest węższa niż na świecie i ogranicza się wyłącznie do kosmetyków. (MM)