Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) zajmie się obsługą marki Ardo, pod którą sprzedawany jest sprzęt gospodarstwa domowego. Marka Ardo jest dystrybuowana i sprzedawana w Polsce przez firmę East Trading Company. Należy do portfolio włoskiego producenta Merloni Group. DFF rozpocznie współpracę z East Trading Company na skutek rozstrzygniętego na poziomie międzynarodowym przetargu. Jego zwycięzcą w grudniu ub.r. okazała się włoska agencja reklamowa Headline z Mediolanu, która podobnie jak DFF należy do jednej z największych na świecie sieci niezależnych agencji reklamowych Comvort Group (sieć rozpoczęła działalność 18 lat temu, jej siedziba mieści się w Barcelonie, obecnie skupia ponad 100 agencji reklamowych). Przedmiotem przetargu było przygotowanie projektów komunikacji marketingowej dla marki Ardo na sześciu rynkach w Europie, w tym w Polsce. Bliższe szczegóły planowanych działań reklamowych i promocyjnych nie zostały ujawnione. Wiadomo jedynie, że kampania reklamowa będzie miała charakter multimedialny. Wcześniej dla marki Ardo na rynku polskim pracowały m.in. agencja reklamowa Locomotiva i dom mediowy Media Group. (JP)