Zagranica

BBDO wyznacza Doerra do regionalnej obsługi marki FedEx

BBDO wyznaczyło Ricka Doerra na stanowisko regional account directora marki FedEx. Zastąpi on Jean-Paula Burge'a, który zdecydował się objąć funkcję...

BBDO wyznaczyło Ricka Doerra na stanowisko regional account directora marki FedEx. Zastąpi on Jean-Paula Burge’a, który zdecydował się objąć funkcję managing directora w BBDO w Singapurze.

Rick Doerr przez ostatnich siedem lat związany był z BBDO w Nowym Jorku. Pod jego rządami agencja pozyskała wiele budżetów kluczowych klientów na rynku amerykańskim, włączając wart 120 mln dol. budżet Pizza Hut. Przed BBDO Doerr pracował w londyńskiej agencji Lowe Howard-Spink. Zarządzał tam głównymi markami Gillette. Jako regional account director marki FedEx będzie na stałe pracował w Hongkongu. (“BrandRepublic”)