Kraj

Wspólny konkurs "Avanti" i MasterCard wspiera kampania

Miesięcznik "Avanti" (Agora SA) z MasterCard przygotowali konkurs "Mistrzostwa Polski w zakupach Avanti i MasterCard". Zabawa, mająca trzy etapy, ruszyła...

Miesięcznik “Avanti” (Agora SA) z MasterCard przygotowali konkurs “Mistrzostwa Polski w zakupach Avanti i MasterCard”. Zabawa, mająca trzy etapy, ruszyła w miniony piątek w lutowym wydaniu magazynu i potrwa 3 miesiące.

Główna wygrana w konkursie, 30 tys. zł, przypadnie uczestnikowi, który najlepiej potrafi oszacować wartość zakupów. Konkursowi partnerują wybrane sklepy w Galerii Mokotów w Warszawie i Galeria Centrum. Patronem medialnym jest Polsat.

Konkursowi towarzyszy kampania reklamowa. Po raz pierwszy ujawnia się w niej nowa twarz “Avanti”. Jest to modelka Dorota Mentrak. Poprzednio “Avanti” firmowały: Miss Polonia Malwina Ratajczak i aktorka Maja Ostaszewska.

Jak powiedziała Anna Wieczorek, dyr. marketingu pionu czasopism Agory SA, wydawca celowo zrezygnował z udziału znanej osoby w kampanii “Avanti”, aby podkreślić, że magazyn ten jest rzeczywiście przeznaczony dla każdej dziewczyny i kobiety. Kampania obejmuje telewizyjne stacje ogólnopolskie, nośniki reklamy zewnętrznej, sieć radiową Złote Przeboje i Roxy FM, portal Gazeta.pl, czasopisma Agory, “Gazetę Wyborczą”, “Metro”.

Kreację przygotował dział marketingu czasopism Agory, produkcją zajęło się studio Badi-Badi, za media odpowiada Starlink. (KP)