Kraj

Bakoma reklamuje desery Satino

Pod koniec ubiegłego tygodnia rozpoczęła się kampania reklamowa deserów mlecznych z bitą śmietaną Satino (Bakoma SA). Kampania prowadzona jest w...

Pod koniec ubiegłego tygodnia rozpoczęła się kampania reklamowa deserów mlecznych z bitą śmietaną Satino (Bakoma SA). Kampania prowadzona jest w telewizji (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TVN Style i TVN Siedem) i kinie, ale szczegółowy plan mediowy nie został podany.

Strategię i kreację przygotowała agencja Hand Made. Zdjęcia produktowe do spotu wykonane zostały we francuskim studiu Fauchon Groupe Studio, pozostałe ujęcia powstały w Polsce. Całość wyreżyserował Marek Dawid. Produkcję filmową przygotował ITI Film Studio.

Kampania launchingowa marki Satino to kolejna realizacja Hand Made dla Bakomy. Agencja współpracuje z Bakomą od października ubiegłego roku, kiedy wygrała przetarg na obsługę marek Premium i Satino.

Satino to nowa marka dla znanych od lat deserów mlecznych z bitą śmietaną Bakomy (do tej pory linia deserów z bitą śmietaną była nieobrandowana, co utrudniało jej komunikację). Redesign opakowań i zmiana nazwy przeprowadzone zostały pod koniec ubiegłego roku. Satino dostępne jest w pięciu wariantach smakowych: Orzech, Karmel, Śmietanka, Wanilia i Czekolada.

(AMS)