Zagranica

ING rozpoczyna globalną kampanię związaną ze sponsoringiem Formuły 1

ING rozpoczyna globalną kampanię brandingową wspierającą sponsoring tytularny zespołu Formuły 1 ING Renault F1. ING będzie sponsorem 14 z 17...

ING rozpoczyna globalną kampanię brandingową wspierającą sponsoring tytularny zespołu Formuły 1 ING Renault F1. ING będzie sponsorem 14 z 17 wyścigów Grand Prix, obejmując przy tym sponsoring tytularny ING Australian Grand Prix w Melbourne w dniach 16-18 marca br.

ING będzie kreować globalną świadomość marki jako jednej z czołowych instytucji finansowych, świadczącej usługi z zakresu bankowości, ubezpieczeń i zarządzania aktywami ponad 60 milionom klientów w 50 krajach. Takie połączenie pozwoli również na określenie ING jako jednego z czołowych sponsorów F1. Przy globalnej, zróżnicowanej publiczności, liczącej ponad 850 milionów oraz obecności w 15 z 17 krajów goszczących Grand Prix, branding na torze wyścigowym da ING podstawę do zwiększenia rozpoznawalności globalnej marki ING.

Stosując określoną kampanię reklamową i marketingową, Grupa ING będzie również wspierała branding na torze wyścigowym i sponsoring zespołu ING Renault F1. Pakiet sponsorski pozwoli na ulokowanie reklam m.in. na samym torze wyścigowym. (ING)