Kraj

Marketingiem Totalizatora Sportowego kieruje Chachaj; Czapiewski odpowiada za projekty strategiczne

Totalizator Sportowy (TS) będzie miał nowego szefa marketingu i sprzedaży. Maciej Czapiewski, który od ub.r. pełnił funkcję dyrektora sprzedaży i...

Totalizator Sportowy (TS) będzie miał nowego szefa marketingu i sprzedaży. Maciej Czapiewski, który od ub.r. pełnił funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu, został mianowany pełnomocnikiem zarządu ds. projektów strategicznych. Do czasu powołania nowego dyrektora koordynacją prac działu sprzedaży i marketingu będzie się zajmował Grzegorz Chachaj, dotychczasowy kierownik zespołu gier i loterii w TS. Piątkowy “Puls Biznesu” poinformował, że Czapiewski stracił pracę w TS ze względu na swoje rzekome powiązania z Platformą Mediową “Point Group” (wydawca m.in. “Dlaczego?”, “Machiny”, a od niedawna również miesięcznika “Film”). Według gazety chodziło m.in. o zlecenie, jakie od Totalizatora otrzymała należąca do Point Group agencja BTL-owa. Zarząd TS w oświadczeniu przesłanym do naszej redakcji stwierdził, iż Maciej Czapiewski, obejmując w październiku ub.r. obowiązki dyrektora sprzedaży i marketingu, miał za zadanie zbudować sprawnie funkcjonującą strukturę organizacyjną tego działu, opracować procedury zapewniające jego efektywne działanie oraz zdefiniować kierunki strategiczne dla spółki. Zdaniem zarządu ta misja została zakończona sukcesem, a obecnie konieczna jest sprawna realizacja zaplanowanych strategicznych projektów spółki. Dlatego też mianowano Czapiewskiego pełnomocnikiem ds. realizacji projektów strategicznych. Zarząd Totalizatora nie odniósł się bezpośrednio do kwestii opisanych przez “Puls Biznesu”. Maciej Czapiewski w rozmowie z “MMP” w piątek (9 lutego br.) również nie chciał tego komentować, stwierdził jedynie, że do całej sprawy odniesie się w ciągu najbliższych dni. (MB)