Kraj

Nowy magazyn "EuroStyl" o ludziach biznesu, z poradami o funduszach UE

"EuroStyl" jest nowym miesięcznikiem nowego wydawnictwa An-Press z siedzibą w Warszawie. Pierwszy numer wszedł właśnie na rynek w początkowym nakładzie...

“EuroStyl” jest nowym miesięcznikiem nowego wydawnictwa An-Press z siedzibą w Warszawie. Pierwszy numer wszedł właśnie na rynek w początkowym nakładzie 5 tys. egz. i ma być dystrybuowany na ważnych imprezach biznesowych, kulturalnych, towarzyskich oraz w sieci Empik. Jego grupą docelową są wysokiego szczebla przedstawiciele biznesu, polityki, dyplomacji, kultury, mediów. Magazyn przedstawia sylwetki osób właśnie z tych środowisk, a także radzi, w co inwestować, jak skorzystać z funduszy unijnych, oraz sprawdza, w jakim stopniu Polska wykorzystuje dotacje płynące z Unii Europejskiej. “EuroStyl” opisuje też godne odwiedzenia zakątki świata. (KP)