Zagranica

Dom mediowy Starcom podpisał kontrakt z producentem urządzeń DVR

Dom mediowy Starcom w USA podpisał z firmą TiVo Inc., producentem urządzeń DVR, umowę dotyczącą zakupu danych z serwisu monitoringu...

Dom mediowy Starcom w USA podpisał z firmą TiVo Inc., producentem urządzeń DVR, umowę dotyczącą zakupu danych z serwisu monitoringu oglądalności Tivo Stop||Watch. Nowe narzędzie stworzone przez TiVo umożliwia pomiar oglądalności telewizji z sekundową dokładnością, dzięki czemu pozwala lepiej poznać przepływy widowni stacji telewizyjnych w czasie. Starcom jest pierwszym domem mediowym na świecie, który zdecydował się na subskrypcję tych danych. Agencja zamierza wykorzystywać serwis do analiz zachowań i zaangażowania telewidzów, którzy mają możliwość przewijania bloków reklamowych dzięki urządzeniom DVR. Serwis Tivo generuje miesięczne raporty oglądalności programów telewizyjnych i przerw reklamowych w podziale na sieci telewizyjne, pory dnia, rodzaje formatów i pozycje w blokach reklamowych. (Starcom)