Kraj

TBWA/Warszawa realizuje dla Nivea Polska projekt "Good-Bye Cellulite"

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa przygotowała kampanię reklamową dla marki Nivea body z portfolio Nivea Polska pod hasłem "Good-Bye Cellulite". Kampanię rozpoczęła...

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa przygotowała kampanię reklamową dla marki Nivea body z portfolio Nivea Polska pod hasłem “Good-Bye Cellulite”. Kampanię rozpoczęła faza teaserowa, w której na billboardach w największych miastach Polski pojawiły się trzy motywy: “Nie chcę Cię więcej widzieć. Good-Bye”, “Z nami koniec. Good-Bye” i “Nigdy cię nie kochałam. Good-Bye”. Po 7 dniach nastąpiło rozwiązanie zagadki na outdoorze, antenie stacji telewizyjnych i w radiu. Wzmocnieniem kampanii jest wykorzystanie mediów ambientowych – luster w fitness clubach i na basenach, niestandardowych formatów w prasie kobiecej i na specjalnej stronie internetowej. Za budżet mediowy Nivea Polska odpowiada Mediaedge:cia. (JP)