Kraj

Dr.Oetker wspiera Czekolaadę do picia działaniami w punktach sprzedaży

Firma marketing services IQ Marketing realizuje kampanię BTL wprowadzającą na rynek nowy produkt Dr.Oetkera z kategorii Słodka Chwila - Czekolaadę...

Firma marketing services IQ Marketing realizuje kampanię BTL wprowadzającą na rynek nowy produkt Dr.Oetkera z kategorii Słodka Chwila – Czekolaadę do picia. Aktywności promocyjne, wspierające trwającą od stycznia br. kampanię ATL (autorstwa agencji reklamowej Grandes Kochonos), będą prowadzone przez sześć kolejnych weekendów w największych sieciach handlowych na terenie całej Polski: Tesco, Real, Geant, Carrefour. W tym czasie będą odbywały się degustacje i animacje sprzedaży oraz promocja typu buy & get. Każdy, kto zakupi pięć Czekolaad Słodka Chwila, otrzyma błyszczyk do ust o smaku czekolady. Grupę docelową działań stanowią głównie kobiety w wieku 15-49 lat, mieszkanki dużych miast, prowadzące aktywny tryb życia. Promocja potrwa do połowy marca 2007 r. (TW)