Agencja marketing services IQ Marketing tworzy strukturę interaktywną pod nazwą AtomClick. Na razie działa ona wewnątrz spółki, ale może być w przyszłości wydzielona jako osobna firma. AtomClick ma zajmować się projektami internetowymi i mobilnymi. Na jej czele stoją Marcin Cyndecki i Paweł Kornosz, którzy do tej pory współpracowali z agencją jako freelancerzy.
– Mamy już spore doświadczenie w zakresie usług interactive, zrealizowaliśmy kilka akcji m.in. dla Unilevera, Sony Ericssona i V&S Zielona Góra – mówi Łukasz Lewandowski, general manager IQ Marketing. Uważa, że obecnie coraz więcej marketerów korzysta w promocji z kanałów elektronicznych, nawet w akcjach adresowanych do bardziej konserwatywnych pod względem konsumpcji mediów konsumentów. IQ Marketing wraz ze swoim klientem Unileverem przekonały się o tym na przykładzie akcji “Koloniada”. Chociaż jest to promocja dotycząca marek ekonomicznych, adresowanych do konsumentów z mniejszych miast: Amino, Saga, Delma i Kasia, to okazało się, że strona WWW projektu cieszyła się w ub.r. ogromnym powodzeniem. Dlatego Unilever w tym roku postanowił wraz z IQ Marketing przygotować zupełnie nowy, rozbudowany site “Koloniady”.
Ważnym biznesem dla AtomClick ma być marketing mobilny. Dotychczas w zakresie akcji SMS IQ Marketing współpracował głównie z agencją MobiJoy!. Teraz nie jest wykluczone, że IQ Marketing zbuduje własną platformę technologiczną SMS i podpisze odpowiednie umowy z operatorami. Wówczas wszystkie projekty mobilne będzie realizować samodzielnie.
AtomClick ma także powierzone dość nietypowe zadanie budowy serwisu internetowego generującego duży ruch. – Mamy pewien ciekawy pomysł, którego teraz nie mogę ujawnić. Chcemy stworzyć site przyciągający internautów. Dzięki temu zaproponujemy klientom unikatowe usługi marketingowe – mówi Lewandowski. Serwis ma pojawić się w internecie w kwietniu br. (TW)