Kraj

SM Ostrołęka pierwszy raz reklamuje markę Milandia w telewizji

Spółdzielnia Mleczarska "Ostrołęka" wystartowała z pierwszą kampanią telewizyjną mleka marki Milandia. W głównych stacjach telewizyjnych - TVP, Polsat, TVN, TVN24...

Spółdzielnia Mleczarska “Ostrołęka” wystartowała z pierwszą kampanią telewizyjną mleka marki Milandia. W głównych stacjach telewizyjnych – TVP, Polsat, TVN, TVN24 – emitowany jest 30-sekundowy spot reklamowy. Celem kampanii jest dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców i zainteresowanie ich marką. Za kreację i przygotowanie reklamy odpowiada agencja reklamowa Soul and Mind, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Easymedia. W spocie występują bliźniacy Maciej i Paweł Królowie znani z występów w programie TVP2 “Duże dzieci”. Czas trwania kampanii nie został określony. (AMS)