Kraj

Tomasz Piotrowski dyr. ds. marketingu AmRest w regionie

Tomasz Piotrowski, wcześniej właściciel i dyr. agencji Synergy będącej zewnętrznym działem marketingu firmy AmRest, objął stanowisko dyr. ds. marketingu AmRest...

Tomasz Piotrowski, wcześniej właściciel i dyr. agencji Synergy będącej zewnętrznym działem marketingu firmy AmRest, objął stanowisko dyr. ds. marketingu AmRest w regionie. Podlegać mu będą Polska, Czechy i Węgry w zakresie obsługi marek KFC, a w przyszłości także prawdopodobnie Burger King (o planach ponownego wejścia Burger Kinga do Polski pisaliśmy już w DS “MMP”).

AmRest w Polsce zmienił strukturę marketingową – zaniechał outsourcingowania obsługi marketingowej na rzecz tworzenia takich struktur wewnątrz firmy. Część pracowników Synergy otrzymała popozycję przejścia do AmRest i zdecydowała się na przeprowadzkę z Warszawy do Wrocławia, gdzie mieści się siedziba AmRest.

Nie do końca wiadomo, co to oznacza dla firmy Synergy. Tomasz Piotrowski nie udzielił w tej kwestii wyjaśnień. – Nie ma jeszcze ostatecznych decyzji – powiedział. – Być może Synergy zniknie z rynku, ale może po prostu tylko zawiesi działalność lub zmieni sposób funkcjonowania. Kwestia ta ma się ostatecznie rozstrzygnąć do końca miesiąca.

(AMS)