Zagranica

Peter Stringham obejmie funkcję chief executive Y&R

Peter Stringham, global marketing chief, odchodzi z HSBC Group. Niebawem obejmie funkcję chief executive należącej do WPP Group agencji reklamowej...

Peter Stringham, global marketing chief, odchodzi z HSBC Group. Niebawem obejmie funkcję chief executive należącej do WPP Group agencji reklamowej Young & Rubicam Brands. Zastąpi na nim Ann Fudge, która odeszła z firmy w listopadzie ub.r.

O odejściu Stringhama z HSBC poinformowano już w październiku ub.r. Do marca br. przebywa on na urlopie.

Stringham w ciągu sześciu lat swojej pracy w strukturach marketingu HSBC pomógł przede wszystkim zbudować wizerunek banku jako jednej z najbardziej rozpoznawanych marek na świecie. Odgrywał kluczową rolę w procesie konsolidowania reklamy i marketingu HSBC. Wcześniej przez trzy lata Stringham pełnił funkcję North American chief executive w agencji Y&R w Nowym Jorku. Odszedł, gdy agencja zmieniała właściciela – kupiła ją za 4,7 mld dol. grupa WPP. Ann Fudge pracowała w Young & Rubicam Brands od trzech lat. (“BrandRepublic”)