M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

HealthWay promuje swoją ofertę wśród firm farmaceutycznych i medycznych

Serwis Dzienny | 16 lutego 2007, 06:45

Pod hasłem "The Way for Growth" rozpoczęła się akcja promocyjna agencji marketingu medycznego HealthWay. Celem akcji jest poinformowanie osób zajmujących...

Pod hasłem "The Way for Growth" rozpoczęła się akcja promocyjna agencji marketingu medycznego HealthWay. Celem akcji jest poinformowanie osób zajmujących się marketingiem produktów zdrowotnych o ofercie agencji, która specjalizuje się w marketingu medycznym i realizuje kampanie reklamowe skierowane do lekarzy, farmaceutów i pacjentów. Drugim celem jest rozpowszechnienie uruchomionej ostatnio strony internetowej agencji. Działania promocyjne są elementem strategii rozwoju agencji. W ramach działań firma przygotowała cykl mailingów, w których przedstawia agencję, prezentując poszczególne jej działy. Do pierwszego mailingu dołączone zostały materiały z prezentacją firmy. Do realizacji medycznych strategii komunikacji agencja proponuje, poza typowymi narzędziami ATL i BTL, kampanie zintegrowane z zastosowaniem e-komunikacji. W sierpniu 2006 r. nastąpiło przekształcenie Peppermint Medical w firmę HealthWay. Klienci agencji to firmy: GlaxoSmithKline, Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris", Lek, MSD, Nutricia, Torfarm. (PM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,