Kraj

Agencja Brain będzie miała dyr. zarządzającego, ale dopiero w sierpniu

Do agencji reklamowej Brain po raz pierwszy dołączy dyrektor zarządzający, który będzie łączył jednocześnie tę funkcję z pozycją dyrektora finansowego....

Do agencji reklamowej Brain po raz pierwszy dołączy dyrektor zarządzający, który będzie łączył jednocześnie tę funkcję z pozycją dyrektora finansowego. Dotychczas zarządzanie Brainem należało do Jakuba Kamińskiego (dyr. kreatywny i właściciel 60 proc. udziałów Brain, 40 należy do Asii Malinowskiej, dyr. kreacji).

– Około 40 proc. mojego czasu pracy spędzam jako menedżer, a tylko 60 proc. poświęcam pracy nad kreacją – mówi Kamiński o przyczynie zatrudnienia nowego menedżera. Pracę w agencji podejmie on jednak dopiero w sierpniu, więc jego personalia na razie nie zostały ujawnione (obecnie jest zatrudniony w innej agencji reklamowej).

W agencji nastąpiły też zmiany w dziale kreacji. Pracę w Brain zakończył kreatywny team Agnieszka Kruk, art director, i Michał Pruszkowski, copywriter. Nie wiadomo, jakie są ich dalsze plany zawodowe.

Zatrudniona natomiast została Małgorzata Osiecka na stanowisko art directora. Będzie pracowała w zespole do obsługi P4 zarządzanym przez Asiyę Malinowską, dyr. kreacji agencji. Osiecka wcześniej nie pracowała w reklamie. (AMS)