Kraj

Centralwings planuje inwestycje reklamowe w telewizji

Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, tanie linie lotnicze Centralwings należące do Polskich Linii Lotniczych LOT planują działania reklamowe z wykorzystaniem kampanii...

Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, tanie linie lotnicze Centralwings należące do Polskich Linii Lotniczych LOT planują działania reklamowe z wykorzystaniem kampanii w telewizji.

Do tej pory Centralwings swoją komunikację prowadził głównie w oparciu o internet i outdoor. Według naszych informacji pierwotnie kampania miała się odbyć jeszcze wiosną, jednak przewoźnik zweryfikował swoje plany i prawdopodobnie kampania będzie miała miejsce jesienią po sezonie wakacyjnym (choć to nie jest jeszcze w 100 proc. przesądzone).

Centralwings przeprowadził zamknięty projektowy konkurs ofert, w którym wybrał propozycję agencji reklamowej Mather Communications. Jej propozycja wygrała z ofertą agencji Heads Advertising, która odpowiada za obsługę budżetu ATL-owego Centralwings. Przedstawiciele przewoźnika nie chcieli komentować tych informacji. Z Centralwings współpracuje dom mediowy Media Insight. (MB)