Kraj

EmLab chce inwestować w ambient i badać punkty styku

Firma EmLab, specjalizująca się w realizacji projektów z zakresu marketingu doświadczeń, zapowiada inwestycje w usługi z wykorzystaniem ambient mediów. Częścią...

Firma EmLab, specjalizująca się w realizacji projektów z zakresu marketingu doświadczeń, zapowiada inwestycje w usługi z wykorzystaniem ambient mediów. Częścią tego projektu będzie wdrożenie narzędzi opartych na analizach jakościowych, których celem jest określenie tzw. punktów styku reprezentantów grupy docelowej z przekazem reklamowym. Julian Kozankiewicz, managing partner EmLabu, nie ujawnia szczegółów projektu, deklaruje jedynie, że projekt ma być gotowy w kwietniu br. EmLab koncentruje się obecnie na rozwoju trzech rodzajów usług: event marketingu, ambient mediów i guerilla marketingu. Obecnie blisko 60-70 proc. przychodu spółki generuje realizacja projektów z tego pierwszego zakresu. Kozankiewicz zapowiada poszerzenie portfolio usług o marketing szeptany. Obecnie trwa rekrutacja zespołu, który ma się tym zająć. EmLab jest częścią grupy Mothership. Przychody ze sprzedaży spółki w 2006 r. wyniosły ok. 5 mln zł, co oznacza wzrost o 117 proc. w stosunku do 2005 r. (JP)