Kraj

Young & Rubicam autorem najnowszej kampanii Xerox Polska

Xerox Polska prowadzi kampanię outdoorową pod hasłem "Doświadczenie uczy". Kampania skierowana jest do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw mających sieci...

Xerox Polska prowadzi kampanię outdoorową pod hasłem “Doświadczenie uczy”. Kampania skierowana jest do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw mających sieci informatyczne i punkty usługowe. Jej celem jest pokazanie, że Xerox oferuje wysokiej jakości sprzęt drukujący w przystępnych cenach.

Autorem layoutów reklam outdoorowych jest agencja Young & Rubicam. W kampanii wykorzystano dwa plakaty: jeden wspiera kolorową drukarkę laserową Xerox Phaser 6180, drugi – kopiarkę Xerox CopyCentre C118. Kampania ma zasięg ogólnopolski (łącznie 340 tablic w dużych miastach Polski) i będzie realizowana do końca marca br. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann. (BG)