Kraj

ING startuje z globalną kampanią wizerunkową związaną z F1

Grupa ING rozpoczęła w weekend globalną kampanię wizerunkową związaną ze sponsoringiem zespołu ING Renault F1 oraz będącą wzmocnieniem wcześniejszej kampanii...

Grupa ING rozpoczęła w weekend globalną kampanię wizerunkową związaną ze sponsoringiem zespołu ING Renault F1 oraz będącą wzmocnieniem wcześniejszej kampanii brandingowej “Na torze wyścigowym”. Kampania rozpoczyna się równocześnie ze startem tegorocznego cyklu wyścigów Grand Prix F1 i zakończy się 21 października br. podczas ostatniego Grand Prix w Brazylii. W Polsce wyświetlane będą lokalne wersje spotów globalnych, 15-, 30- i 60- sekundowe wokół transmisji i retransmisji wszystkich Grand Prix (które w tym roku prezentowane będą przede wszystkim w Polsacie). Ważnym elementem kampanii mają być działania PR-owe – ING chce przybliżać Formułę 1 Polakom poprzez dostarczanie fachowych informacji mediom. W Warszawie ma się też odbyć impreza ING Renault Roadshow. Globalnie kampania będzie prowadzona w 30 krajach we wszystkie weekendy, w które odbywać się będą wyścigi. Pomysł kreatywny koncentruje się wokół koncepcji, że zarówno za kierowcą F1, jak i za klientem ING stoi zespół profesjonalistów, który zapewnia ciągłe wsparcie i pomaga mu w osiągnięciu sukcesu. – Nasz program Formuły 1 to globalna inicjatywa sponsorska, która może pomóc ING w globalnym ujednoliceniu marki i poprawie jej znajomości. Formuła 1 stwarza najlepszą możliwość dotarcia globalnego do szerokiej bazy klientów – uważa Isabelle Conner, dyrektor programu ING Renault F1. Jednym z celów działań marketingowych wokół F1 zdefiniowanych przez Grupę jest zwiększenie świadomości marki na rynkach rozwijających się – w Europie Środkowej i Wschodniej oraz w Azji. Według danych ING łączna oglądalność wyścigów F1 w całym sezonie to 850 mln osób. ING w Polsce współpracuje z agencją reklamową Brain i domem mediowym PanMedia Western. (MG)