Kraj

Marek Staniszewski przygotował brief eliminacji Young Creatives

11 teamów kreatywnych weźmie udział w polskich eliminacjach do Young Creatives Cannes Lions. Do konkursu zgłosiło się 18 teamów z...

11 teamów kreatywnych weźmie udział w polskich eliminacjach do Young Creatives Cannes Lions. Do konkursu zgłosiło się 18 teamów z 15 agencji reklamowych. Jury wybrało 11 składów kreatywnych, 10 par w kategorii print, 1 team w kategorii cyber. Brief projektu kampanii społecznej przygotował Marek Staniszewski, dyr. strategiczny z agencji Y&R. Powstałe prace będą ocenione podczas obrad Polskiego Konkursu Reklamy 17 kwietnia br. Nagrodą dla najlepszych teamów (1 print, 1 cyber) jest wyjazd na Young Creatives do Cannes. W ub.r. Katarzyna Nowacka i Tomasz Zieliński z agencji TBWA/Warszawa zdobyli złotą nagrodę Young Creative Cannes Lions. (MKS)