Kraj

Henkel promuje Perwoll, fundując weekendy w Paryżu

Henkel rozpoczął czterotygodniową kampanię promocyjną płynu do prania Perwoll. Promocja oparta jest na SMS-owym konkursie wśród konsumentów. Warunkiem udziału w...

Henkel rozpoczął czterotygodniową kampanię promocyjną płynu do prania Perwoll. Promocja oparta jest na SMS-owym konkursie wśród konsumentów. Warunkiem udziału w promocji jest zakup dowolnego płynu do prania marki Perwoll i wysłanie SMS-a z numerem paragonu. Nagrodami w zabawie są m.in. dwuosobowe wyjazdy do Paryża i markowe aparaty cyfrowe.

Konkurs wsparty jest kampanią informacyjną na stronie internetowej (loteriaperwoll.pl) oraz reklamami radiowymi (RMF FM, Trójka Polskiego Radia). Kreację 20-sekundowego spotu przygotowała agencja TBWA/Warszawa. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD. (BG)