M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

FORD ROZDZIELA BUDŻETY SWOICH MAREK

Serwis Dzienny | 24 listopada 2000, 00:00

Ford Motor Co. już wkrótce podejmie decyzję o wyborze agencji, obsługujących jego marki. Globalny budżet Land Rover, w wysokości 75...

Ford Motor Co. już wkrótce podejmie decyzję o wyborze agencji, obsługujących jego marki. Globalny budżet Land Rover, w wysokości 75 mln USD prawdopodobnie otrzyma Young & Rubicam po przetargu, w którym udział wzięły Grey Worldwide i niezależna agencja z Londynu HHCL. Land Rover obsługiwany był dotychczas przez WCRS, która zrezygnowała z budżetu po tym, jak Ford kupił Land Rovera od BMW. Nie wiadomo jeszcze, jaki wpływ będzie miała ta decyzja na obsługującą Land Rovera w USA amerykańską agencję GSD&M, należącą do Omnicom Group. Marka Ford Oval w Europie obsługiwana będzie przez Ogilvy & Mather Worldwide, która przejęła markę Galaxy i inne, dotychczas obsługiwane przez jej siostrzaną agencję z WPP Group, Young & Rubicam. Obsługą Jaguara w Europie zajmuje się J. Walter Thompson a marką Volvo Euro RSCG Worldwide. Przedstawiciele Forda odmówili komentarzy na temat zmian, oficjalne oświadczenie zostanie przekazane w przyszłym tygodniu.