Kraj

"Jurajska" Spółdzielnia Pracy przeprowadziła relaunch marki napojów dziecięcych Frutek

"Jurajska" Spółdzielnia Pracy przeprowadziła relaunch napojów dziecięcych Frutek. Zmianie uległo opakowanie produktu i szata graficzna. Nowe opakowanie ma ergonomiczny kształt,...

“Jurajska” Spółdzielnia Pracy przeprowadziła relaunch napojów dziecięcych Frutek. Zmianie uległo opakowanie produktu i szata graficzna. Nowe opakowanie ma ergonomiczny kształt, zawiera 0,33 l płynu, ma specjalny korek typu sport cap uniemożliwiający wylewanie się napoju. Linia składa się z pięciu owocowych smaków. – Celem zmian jest repozycjonowanie napojów Frutek. Postać Frutka towarzysząca od początku produkcji tych napojów uległa zmianom, jest bardziej nowoczesna, młodzieżowa i przyjazna. Ma propagować aktywne formy spędzania czasu przez dzieci. Obecnym atrybutem postaci jest deskorolka – mówi Wojciech Grądek z działu marketingu spółdzielni Jurajska. Autorem projektu etykiety jest agencja MH-Art. Napoje Frutek adresowane są do dzieci w wieku 6-14 lat. Do nich też kierowana jest nowa komunikacja marketingowa, której hasłem przewodnim jest slogan “Frutek – owocowy sposób na odlotowy dzień”. Wsparcie marketingowe obejmuje materiały POS (ulotki, plakaty, displaye), serwis internetowy dla dzieci pod adresem www.frutek.pl, emisje animowanego filmu reklamowego (15-sek. film rysunkowy) oraz reklamę w wybranych tytułach prasy dziecięcej. Akcje wspierające wystartują na wiosnę. Nazwy agencji odpowiedzialnych za poszczególne elementy działań promocyjnych są nieznane. (MKS)