Kraj

Sieć sklepów Billa rozpoczęła całoroczną akcję BTL-ową

Na początku marca Grupa Fresh rozpoczęła roczny projekt BTL-owy dla sieci Billa. Akcja przebiega pod hasłem "Kolekcja Smakosza" i będzie...

Na początku marca Grupa Fresh rozpoczęła roczny projekt BTL-owy dla sieci Billa. Akcja przebiega pod hasłem “Kolekcja Smakosza” i będzie trwała przez cały 2007 rok. Celem projektu jest zwiększenie średniej wartości koszyka zakupowego oraz przyciągnięcie nowych klientów. Składa się on z dwóch strategicznych promocji. Pierwsza z nich, “Kolekcja Smakosza”, polega na zbieraniu przepisów i stworzeniu własnej książki kucharskiej. Składniki do promowanych przez Billę potraw zostały umieszczone na specjalnym standzie “Wyspa Smakosza”. Klienci, którzy zakupią co najmniej 3 produkty wymienione na ulotce informacyjnej, otrzymają segregator do kolekcjonowania przepisów gratis. Drugim działaniem jest akcja wymiany garnków. Każdy klient, oddając swój stary garnek, będzie mógł zakupić w supermarkecie Billa nowy z 40-proc. zniżką. (AMS)