Kraj

Carslberg rozpoczyna piłkarską promocję piwa Piast

Marka Piast z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna promocję "Wejdź z Piastem do gry". Każdy konsument, który kupi cztery piwa Piast,...

Marka Piast z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna promocję “Wejdź z Piastem do gry”. Każdy konsument, który kupi cztery piwa Piast, będzie miał szansę na wygranie gadżetu – jednej z 60 tys. nagród. Promocja będzie komunikowana na materiałach POS (plakaty, standy, zawieszki na skrzynkę) oraz na opakowaniach (multipacki). Wszystkie materiały zawierają dodatkowo komunikat “Piast wspiera piłkę dolnośląską”. Akcja pojawi się także w mediach – w telewizji regionalnej TVP3 oraz na stronie internetowej www.piwopiast.pl w marcu i kwietniu emitowane będą billboardy sponsorskie. Dodatkowo na stronie www.slasknet.pl uruchomiony zostanie konkurs przygotowany specjalnie dla fanów dolnośląskiej piłki nożnej. Autorem kreacji promocji jest agencja Red 8, a autorem strony internetowej – agencja Byss. (TW)