Kraj

Radiostacja zleciła projekt internetowy agencji MobiJoy!

Radiostacja (Eurozet) zleciła realizację najnowszego projektu internetowego agencji MobiJoy!, w którym funkcjonalność i ostateczny kształt nowej strony zależeć będą od...

Radiostacja (Eurozet) zleciła realizację najnowszego projektu internetowego agencji MobiJoy!, w którym funkcjonalność i ostateczny kształt nowej strony zależeć będą od internautów. Nowa witryna www.radiostacja.pl umożliwia odbiór tej rozgłośni w całej Polsce oraz za granicą, podgląd studia didżejów na żywo, tworzenie własnej playlisty z klipami wideo. Jej centralnym elementem jest komponent multimedialny integrujący różne formy komunikacji i interakcji z odbiorcami z grupy docelowej Radiostacji. Strona będzie intensywnie rozwijana w najbliższych miesiącach, uzupełniana o nowe funkcjonalności będące odpowiedzią na potrzeby internautów.

Eurozet, wprowadzając nowy interaktywny produkt Radiostacji, zamierza wzmocnić pozycję marki tej rozgłośni i docelowo zaproponować pełną gamę produktów marketingowych oraz komercyjnych wyznaczających nowe standardy na rynku reklamowym.

Autorem nowej witryny Radiostacji jest agencja interaktywna MobiJoy!, która opracowała strategię i kreację produktu, zapewniła i zintegrowała wszystkie elementy technologiczne oraz przygotowała kreację kampanii komunikacyjnej wprowadzającej produkt na rynek. Kampania reklamowa pod hasłem “Radiostacja – daje uszy, podbija oczy na www.radiostacja.pl” obejmuje nośniki wewnętrzne w szkołach średnich i na wyższych uczelniach w miastach całej Polski, portale Wirtualna Polska, Onet, Pora i Aktivist, prasę młodzieżową oraz autopromocję na antenie Radiostacji. (BG)