Kraj

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na billboard Play z obciętymi palcami

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na kampanię billboardową Play autorstwa agencji Brain. Według naszych informacji jeden z konsumentów ma...

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na kampanię billboardową Play autorstwa agencji Brain. Według naszych informacji jeden z konsumentów ma zastrzeżenia do plakatu, na którym widać dłoń z obciętymi palcami. Skarga wpłynęła najpierw do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, jednak tam konsumenta skierowano do Komisji Etyki Reklamy przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy (ZSRR), gdyż KRRiTV nie zajmuje się sprawami dotyczącymi billboardów. Konrad Drozdowski, zastępca dyr. generalnego ZSRR, nie skomentował tej wiadomości.

Natomiast zdaniem Marcina Gruszki, rzecznika Play, reklama nie odbiega od przyjętych obecnie w reklamie kanonów. – Przyjrzymy się sprawie i będziemy o tym rozmawiać, ale naszym zdaniem ta kreacja nie jest nawet specjalnie kontrowersyjna. Jest zdecydowanie bardziej łagodna na przykład od reklam filmu “Piła”, na których krew lała się strumieniami i wtedy żadne postępowanie nie było podejmowane – mówi Gruszka.

(TW, MG)