Kraj

Haribo promuje gumę Maoam wśród starszych dzieci

Haribo, producent rozpuszczalnej gumy do żucia Maoam, wprowadza nową strategię marketingową dla tej marki. Rozpoczyna właśnie działania skierowane do starszej...

Haribo, producent rozpuszczalnej gumy do żucia Maoam, wprowadza nową strategię marketingową dla tej marki. Rozpoczyna właśnie działania skierowane do starszej grupy docelowej, do dzieci w wieku od 7 do 14 lat.

Hasłem przewodnim nowej koncepcji reklam jest slogan wymyślony przez dziewięciolatka – “Każdy może mieć kostkę”. Rozpoczęta kampania reklamowa odwołuje się do najpopularniejszych w tym targecie rodzajów muzyki. Dla każdego z kilku stylów muzycznych przygotowano odrębny 10-sekundowy film reklamowy. Kampania obejmująca TVP, TVN, Polsat, Jetix, Cartoon Network, Zig Zap i Mini Mini potrwa do końca roku.

Reklamom telewizyjnym towarzyszą działania marketingowe Haribo w internecie, m.in. w portalach wp.pl, interia.pl, kurnik.pl i bravo.pl. Uzupełnieniem reklam jest konkurs Maoam Music Club na stronie maoam.com. Celem tego projektu jest zapewnienie dzieciom w wieku od 7 do 14 lat alternatywnej formy spędzania wolnego czasu. Konkurs polega na zmiksowaniu własnego utworu muzycznego z dźwięków dostępnych na stronie internetowej.

Za koncepcję, kreację i realizację kampanii oraz grafikę strony Maoam Music Club odpowiada studio Krutowicz.com. Pomysłodawcą konkursu w internecie jest agencja Effective Public Relations, która prowadzi także działania public relations dla Haribo. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Media Group. (BG)