Kraj

Saatchi & Saatchi rozpoczyna obsługę linii lotniczych Emirates w Polsce, wkrótce kampania outdoorowa

Saatchi & Saatchi rozpoczyna obsługę linii lotniczych Emirates w Polsce. Emirates, linie Zjednoczonych Emiratów Arabskich, są sieciowym klientem Saatchi &...

Saatchi & Saatchi rozpoczyna obsługę linii lotniczych Emirates w Polsce. Emirates, linie Zjednoczonych Emiratów Arabskich, są sieciowym klientem Saatchi & Saatchi. Jak mówi Paweł Usakowski, PR manager Saatchi & Saatchi, agencja pracuje obecnie nad kampanią produktową, której przedmiotem jest połączenie lotnicze Warszawa – Nowy Jork. Będzie ona miała miejsce wkrótce na nośnikach outdoorowych.

Linie Emirates są m.in. aktywnym sponsorem piłki nożnej. Stadion klubu angielskiego Arsenal nosi nazwę Emirates Stadium, a w ub.r. Emirates podpisały umowę sponsorską z FIFA na lata 2007-2014 i tym samym zostały szóstym partnerem FIFA, obok Adidasa, Coca-Coli, Hyundaia, Sony i Visy. Wartość kontraktu wynosi 110 mln funtów. Arabski przewoźnik lotniczy będzie sponsorem wszystkich imprez FIFA w wymienionym okresie, m.in. także mistrzostw świata 2010 i 2014 (ale i innych turniejów). Emirates rozpoczęły współpracę z FIFA w 2003 r. jako sponsor FIFA World Youth Championship w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, były też jednym z 15 sponsorów mundialu w Niemczech. To zaangażowanie w piłkę nożną ma pomóc arabskiej firmie budować globalną świadomość marki. (MG)