Kraj

Pentor nagrodził za najlepiej wykreowaną markę bankową ING i BPH

Podczas dorocznej konferencji firmy badawczej Pentor Research International poświęconej bankowości zostały wręczone Lamparty - nagrody przyznawane przez bankowców za najbardziej...

Podczas dorocznej konferencji firmy badawczej Pentor Research International poświęconej bankowości zostały wręczone Lamparty – nagrody przyznawane przez bankowców za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej. Nagrody za działania podjęte w 2006 roku otrzymały ING Bank Śląski w kategorii bankowości detalicznej i bank BPH w kategorii bankowości dla mikroprzedsiębiorstw.

ING Bank Śląski został doceniony przez kolegów z branży przede wszystkim za dobrą reklamę i agresywną promocję marki oraz konsekwencję w budowaniu wizerunku marki. Drugie miejsce w kategorii bankowość detaliczna zajął bank BPH, a trzecie Lukas Bank.

Bank BPH w bankowości dla mikroprzedsiębiorstw w 2006 roku wyróżniał się przede wszystkim dobrą reklamą i agresywną promocją marki oraz bogatą ofertą. Drugie miejsce w tej kategorii zajął ING Bank Śląski, a trzecie – PKO Bank Polski.

Ideą Lampartów jest wyróżnienie tych banków, które włożyły największy wysiłek w kreowanie swojej marki w minionym roku i odniosły sukces. Laureaci zostali wyłonieni na podstawie sondażu przeprowadzonego przez Pentor Research International wśród bankowców. W badaniu udział wzięło 55 pracowników departamentów marketingu, komunikacji banków działających w Polsce oraz 200 dyrektorów placówek bankowych. W tym roku nagrody zostały przyznane po raz trzeci. (JP)