Zagranica

Group M przewiduje, że w Wielkiej Brytanii inwestycje w media wzrosną m.in. w związku z igrzyskami Pekin 2008

Group M przedstawił raport na temat inwestycji marketerów w media na rynku brytyjskim w br. Z analizy wynika, że znacząco...

Group M przedstawił raport na temat inwestycji marketerów w media na rynku brytyjskim w br. Z analizy wynika, że znacząco będzie rosło np. zainteresowanie sponsoringiem. Powiązane to jest z działaniami marketerów przed igrzyskami olimpijskimi w Pekinie w 2008 r.

Inwestycje w mediach w br. mają wzrosnąć minimum o 5 proc. Zdaniem Group M wzrost dotyczyć będzie zarówno telewizji komercyjnych, jak i rynku prasowego. Raport zwraca jednak uwagę przede wszystkim na wzrost sektora internetowego. Inwestycje marketerów w to medium w br. będą wyższe o 13 proc., a w roku przyszłym o 17 proc. (“BrandRepublic”)