Kraj

Goodyear Polska wspiera swoje cztery marki w związku z wiosennym sezonem oponiarskim

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła wiosenne kampanie wizerunkowe swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica. Działania zostały przygotowane przez agencje S4...

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła wiosenne kampanie wizerunkowe swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica. Działania zostały przygotowane przez agencje S4 i Saatchi & Saatchi, planowaniem i zakupem mediów zajął się Universal McCann. Mediaplan zakłada wykorzystanie telewizji, prasy, radia, internetu i outdooru. – Głównym celem kampanii jest przypomnienie kierowcom, że opony naszych marek spełniają najwyższe wymagania w zakresie bezpieczeństwa, osiągów i właściwości jezdnych oraz że oferujemy pełną gamę opon letnich dostosowanych do wszelkich rodzajów aut i sprawdzających się w każdych warunkach – powiedziała Dominika Kraśko, dyrektor marketingu Grupy Goodyer w Polsce.

Film promujący markę Goodyear emitowany będzie w kanałach: TVP, TVN, TVN Siedem, TVN24, TV4. Kampania radiowa marki obejmuje: Radio Zet, PiN, PR3 i Tok FM. W kampanii prasowej, tygodnikach i miesięcznikach (m.in. “Przekrój”, “National Geographic”) pokazane zostaną dwie tegoroczne nowości produktowe marki – opona Goodyear Asymmetric i Goodyear DuraGrip. Główny komunikat kampanii to: “W 1971 roku opona Goodyear jako pierwsza bezpiecznie wylądowała na Księżycu. W 2007 r. słowo bezpieczeństwo nabiera dla nas zupełnie nowego znaczenia”.

Marka Dunlop będzie sponsorem wybranych programów motoryzacyjnych w TVN Turbo, jeśli chodzi o radio, wykorzystane zostaną m.in. RMF FM, RMF Maxxx, Radiostacja, Planeta i Antyradio. Reklamy prasowe pojawią się w pismach lifestyle’owych. W reklamie prasowej Dunlopa wykorzystane jest hasło: “Poczuj drogę”, a layouty przedstawiają ręce kierowcy, który zamiast kierownicy trzyma drogę. Dunlop będzie też obecny w internecie na stronach poświęconych motoryzacji, tuningowi i sportom ekstremalnym.

Fulda pojawi się na nośnikach reklamy zewnętrznej – na billboardach i autobusach w największych miastach. Równolegle prowadzony będzie konkurs promocyjny. Kierowcy, którzy kupią opony Fulda EcoControl, mogą wysyłać SMS z nazwą marki i rozmiarem kupionych opon. Zwycięzcy otrzymają zwrot pieniędzy za zakupione opony. Akcja promocyjna potrwa do 15 maja.

Dębica, najpopularniejsza marka opon w kraju, pojawi się w dzienniku “Fakt”, w konkursie organizowanym dla kierowców i w krzyżówce (krzyżówka z marką Dębica pojawi się też w “Super Expressie”). (MG)