Kraj

Koledzy inicjują powstanie SMAR-u - Stowarzyszenia Małych Agencji Reklamowych

Agencja reklamowa Koledzy chce wystąpić z inicjatywą utworzenia nowej organizacji branżowej reprezentującej interesy małych agencji reklamowych. - Uważam, że Stowarzyszenie...

Agencja reklamowa Koledzy chce wystąpić z inicjatywą utworzenia nowej organizacji branżowej reprezentującej interesy małych agencji reklamowych. – Uważam, że Stowarzyszenie Agencji Reklamowych dba przede wszystkim o interesy dużych agencji sieciowych. Nie odzwierciedla tym samym w pełni tego, co się dzieje na rynku – mówi Rafał Betlejewski, dyrektor kreatywny i współwłaściciel agencji reklamowej Koledzy. Jego zdaniem małe firmy prowadzone często przez byłych menedżerów polskich oddziałów międzynarodowych agencji mają własną specyfikę pracy i borykają się z zupełnie innymi problemami niż duże struktury agencyjne. Istnieje już robocza nazwa dla przyszłego stowarzyszenia, która w skrócie brzmi SMAR – Stowarzyszenie Małych Agencji Reklamowych. Betlejewski chciałby, żeby nowa organizacja organizowała m.in. własny festiwal reklamowy, nagradzała najlepszych freelancerów na rynku etc. Obecnie Koledzy chcą podjąć rozmowy na temat powołania do życia nieformalnej grupy założycieli takiej organizacji. (JP)