Kraj

"Wprost" z dodatkiem o nieruchomościach wsparty kampanią

Tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost") ukazał się z 52-stronicowym dodatkiem o nieruchomościach "Jak mieszkać". Numer wspiera kampania radiowa w RMF FM...

Tygodnik “Wprost” (AWR “Wprost”) ukazał się z 52-stronicowym dodatkiem o nieruchomościach “Jak mieszkać”. Numer wspiera kampania radiowa w RMF FM i w radiach regionalnych oraz w internecie, w Wirtualnej Polsce i Onet.pl. Wykorzystywane są także citylighty w sieci AMS i strona online “Wprost”. Za kreację i media odpowiada biuro promocji AWR “Wprost”. Nakład tygodnika i cena 4,50 zł pozostają bez zmian. Wydawca nie informuje o ewentualnej cykliczności swego nowego dodatku. Według danych ZKDP za styczeń br. średnia sprzedaż ogółem “Wprost” wyniosła 140,2 tys. egz., “Polityki” – 161,0 tys., “Newsweeka” – 149,8 tys. egz. Dodajmy, że tematyka nieruchomości z powodu boomu rynkowego ostatnio wyraźnie interesuje wydawców prasowych. Na przykład od niedawna stały dodatek “Nieruchomości” ma “Dziennik”. Miesięcznik ogólnopolski o tej tematyce wprowadził Dom Prasowy, wydawca “Życia Warszawy”. Agora uruchomiła wspólny dodatek o nieruchomościach “Gazety Stołecznej” i stołecznego “Metra”. (KP)