Kraj

Zdjęcia konsumentów pojawią się na opakowaniach Wyborowej

Zdjęcia konsumentów pojawią się na opakowaniach Wyborowej. Marketer - Wyborowa SA - zakończył konkurs konsumencki mający na celu wyłonienie trzech...

Zdjęcia konsumentów pojawią się na opakowaniach Wyborowej. Marketer – Wyborowa SA – zakończył konkurs konsumencki mający na celu wyłonienie trzech najlepszych zdjęć wyrażających gest uznania dla produktu. Konkurs jest kontynuacją kampanii wizerunkowej “Gesty”, która stanowi filar strategii marki.

W pierwszej odsłonie kampanii z 2005 roku wykorzystano wizerunki prezentujące osoby różnych narodowości, które za pomocą gestów wyrażają swój podziw dla marki Wyborowa. Występujący w kampanii Brazylijczyk, Fin, Włoch, Anglik, Francuz, a także Rosjanin podkreślają międzynarodowy charakter polskiej wódki.

Konkurs konsumencki składał się z trzech etapów. W pierwszym i drugim zadaniem uczestników było nadesłanie własnych zdjęć (drogą online bądź tradycyjną) “prezentujących niepowtarzalny gest wyrażający uznanie dla marki Wyborowa”. Nadesłane fotografie publikowane były na stronie internetowej www.prywatkaW.pl, gdzie oddawać na nie głosy mogli wszyscy zarejestrowani uczestnicy. W tych etapach zdjęcia, które otrzymały największą liczbę głosów, otrzymywały nagrodę miesiąca: karton wódki Wyborowa oraz minizestawy barmańskie. W trzecim etapie konkursu wyłoniono najbardziej kreatywnych konsumentów, którzy nadesłali swoje zdjęcia. W tym etapie każda z nagrodzonych osób otrzymała 10 tys. zł oraz wzięła udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej przeprowadzonej przez Tomasza Sikorę. Zdjęcia laureatów z sesji ukażą się na kartonikach ozdobnych typu Gift Box. Akcję przygotowała agencja VA Strategic Communication.

Od momentu rozpoczęcia kampanii w listopadzie 2005 do stycznia 2007 roku udział marki Wyborowa w segmencie premium wzrósł o 4,6 punktu procentowego i wynosi obecnie 13,4 proc. (dane własne firmy). (TW)