Zagranica

Starcom zdobył budżet mediowy domu aukcyjnego Sotheby's

Należący do Publicis dom mediowy Starcom wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla domu aukcyjnego Sotheby's w Wielkiej Brytanii....

Należący do Publicis dom mediowy Starcom wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla domu aukcyjnego Sotheby’s w Wielkiej Brytanii.

Według Nielsen Media Research Sotheby’s wydał w ubiegłym roku ok. 700 tys. funtów na reklamy w mediach. Były to głównie layouty prasowe w tytułach branżowych.

Sotheby’s jest najstarszym na świecie domem aukcyjnym. Został założony w Londynie,11 marca 1744 roku. Jego największym konkurentem jest dom aukcyjny Christie’s.

Obecnie w skali światowej roczne obroty Sotheby’s wynoszą ok. 2 mld dol. Firma ma ponad 100 biur na całym świecie.

Starcom zdobył w ostatnim czasie wart 15 mln funtów budżet Premier Foods oraz budżet mediowy EMI Records w wysokości 32 mln funtów.

Obecnie agencja uczestniczy w przetargu na obsługę połączonego budżetu mediowego HMV i Waterstones. W konkursie biorą też udział OMD, PHD i MediaCom. (“BrandRepublic”)