M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KONKURS "BLASKU" I KONKURSOWA AKTYWNOŚĆ MAGAZYNÓW

Serwis Dzienny | 29 listopada 2000, 00:00

"Blask" - najnowszy tytuł Edipresse Polska dla młodych kobiet, prowadzi - w czterech kolejnych numerach - pierwszy swój konkurs dla...

"Blask" - najnowszy tytuł Edipresse Polska dla młodych kobiet, prowadzi - w czterech kolejnych numerach - pierwszy swój konkurs dla czytelników pod hasłem "Dodaj życiu blasku!" Według szacunków wydawnictwa konkurs powinien przyczynić się do zwiększenia grupy lojalnych odbiorców tytułu o około 10 tysięcy. Pierwszy numer dwutygodnika "Blask", który wystartował dwa miesiące temu sprzedał się, według wydawcy, w ilości 117 tys. egzemplarzy przy nakładzie 200 tys. W konkursie "Blasku" można wygrać samochód Alfa Romeo 145 oraz 11 innych nagród (tzw. nagrody miesiąca). Wszystkie nagrody zbiera jedna osoba - autor najlepszego hasła zainspirowanego przez "Blask". Dla sponsorów zachętą do zaistnienia w konkursie były: czterokrotna prezentacja na łamach "Blasku", anonsowanie konkursu na okładce pisma oraz jego widoczna kampania (telewizja, reklama zewnętrzna). Magazyny coraz aktywniej podnoszą swoją atrakcyjność czytelniczą poprzez organizowanie konkursów, np. duże konkursy mają aktualnie tytuły wydawnictwa G+J Polska ("Naj", "Halo!", "Moje Gotowanie"). (KP)