M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

CIA WYGRAŁ BUDŻET RICHEMONT WART 100 MLN USD

Serwis Dzienny | 29 listopada 2000, 00:00

Sieciowy przetarg na obsługę mediową szwajcarskiej firmy Richemont obejmujący obszar Europy został rozstrzygnięty na korzyść CIA. Wskutek tego w 2001...

Sieciowy przetarg na obsługę mediową szwajcarskiej firmy Richemont obejmujący obszar Europy został rozstrzygnięty na korzyść CIA. Wskutek tego w 2001 roku CIA Poland będzie obsługiwała tę zajmującą się zarządzaniem luksusowymi markami grupę w Polsce. Pozostałymi uczestnikami przetargu o budżet, którego wysokość wynosi 100 mln USD były Optimum Media Direction Worldwide, MindShare i Initiative Media Worldwide. Umowa na 2001 rok obejmie takie marki, jak: Alfred Dunhill, Cartier, Chloe, Bauma & Mercier, Hackett, Lancel, Montblanc, Officine Penerai, Old England, Piaget, Purdey, Seeger, Shanghai Tang, Sulka, Vacheron Constantin i Van Cleef & Arpels. Dotychczas marki Richemont współpracowały każda z inną agencją. Już teraz CIA Poland przygotowuje prasową, produktową kampanię najprawdopodobniej dla nowych linii produktów firmy Cartier. Na razie CIA nie przewiduje rozszerzenia zespołu z myślą o obsłudze pozyskanego klienta. Wiadomo, że planowanie w Polsce będzie musiało być w znacznym stopniu skoordynowane z działaniami europejskimi. (MM)