Kraj

Carlsberg wykorzystuje w reklamie motywy kina akcji

Browar Carlsberg Polska ruszył z najnowszą kampanią reklamową marki Carlsberg komunikującą wprowadzenie nowej butelki piwa Carlsberg. Projekt komunikacyjny stanowi jeden...

Browar Carlsberg Polska ruszył z najnowszą kampanią reklamową marki Carlsberg komunikującą wprowadzenie nowej butelki piwa Carlsberg. Projekt komunikacyjny stanowi jeden z elementów wsparcia radykalnych zmian wizualizacji marki wprowadzonych na początku marca br.

Reklama podkreśla wyjątkowy, nowoczesny kształt nowej butelki, z charakterystycznym, biegnącym wzdłuż butelki wygrawerowanym logo Carlsberga. Ta cecha nowego opakowania stała się motywem przewodnim spotu reklamowego utrzymanego w konwencji filmu z gatunku kina akcji. – Myślę, że dzięki zastosowaniu takiej kinowej formuły naszej reklamy udało nam się nie tylko podkreślić unikatowe cechy nowej butelki Carlsberga, ale też przedstawić je w sposób niekonwencjonalny i przyciągający uwagę – mówi Wojciech Żabiński, senior brand manager w Carlsberg Polska. – Bardzo istotnym elementem nowego spotu jest atmosfera wspólnej przygody w gronie przyjaciół. Można powiedzieć, że historia, którą opowiada reklama, doskonale odzwierciedla esencję marki Carlsberg. Rysując sytuację świetnej wspólnej zabawy, pokazuje, że właśnie takie szczególne chwile, spędzone w gronie przyjaciół, zasługują na wyjątkowe, “prawdopodobnie najlepsze na świecie” piwo – dodaje Wojciech Żabiński.

Spot telewizyjny przygotowany został lokalnie w Polsce przez Saatchi & Saatchi Poland. Filmy reklamowe (45′ i 30′) emitowane będą, począwszy od 1 kwietnia br., na antenach: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsatu, TV4, TVN Siedem, TVN24, At Media (AXN, Zona Europa, Canal Plus Sport, National Geographic, MTV, Viva, VH1, Kino Polska, Ale Kino, Planete), Polsatu Sport, Discovery, Animal Planet i Sport Klub.

Pierwsza, pilotażowa emisja reklamy zaplanowana została na 28 marca br., podczas kolejnego meczu eliminacyjnego sponsorowanych przez markę Carlsberg mistrzostw Euro 2008 Polska – Armenia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD. (JP)