Kraj

G7 wprowadza do reklam marki 7 Days postać Głodzilli

Chipita Poland inwestuje w kolejny projekt wizerunkowy croissantów 7 Days. Autorem strategii i kreacji jest agencja reklamowa G7. Jest to...

Chipita Poland inwestuje w kolejny projekt wizerunkowy croissantów 7 Days. Autorem strategii i kreacji jest agencja reklamowa G7. Jest to kontynuacja wcześniejszej komunikacji opierającej się na zabawnych animowanych historiach, których bohaterami są Mąka z Margaryną i Nadzienie Kakaowe – główne składniki croissanta 7 Days. Nowa kampania wprowadza kolejnego bohatera – Głodzillę, potwora symbolizującego głód. Nowe perypetie postaci są tłem dla przedstawienia głównego benefitu produktu, którym jest zaspokajanie głodu.

W ramach kampanii reklamowej prezentowane będą przez trzy miesiące dwa 20-sekundowe spoty telewizyjne, których hasło przewodnie brzmi: “Jest 7 Days, nie ma Głodzilli!”. Jeden ze spotów jest też prezentowany w kinach, gdzie dodatkowo zaplanowano działania off-screen, takie jak standy, naklejki podłogowe czy koszulki dla personelu.

Projekt komunikacyjny obejmie także internet. Przygotowano formaty, takie jak toplayer i billboard, z kilkoma wersjami kreacji, XHTML czy streaming wideo. Odświeżono także stronę internetową www.7days.pl. Pojawiła się na niej nowa gra, w ramach której codziennie rozdawane są nagrody dla najlepszych graczy. Ruszyła także druga edycja konkursu rysunkowego na komiks z przygodami Mąki, Nadzienia i Głodzilli. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Optimum Media OMD. (JP)