Kraj

Robert Bujok będzie szefem marketingu Heyah

Robert Bujok od początku przyszłego miesiąca będzie szefem działu marketingu Heyah w Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC). To stanowisko było nieobsadzone...

Robert Bujok od początku przyszłego miesiąca będzie szefem działu marketingu Heyah w Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC). To stanowisko było nieobsadzone od czasu odejścia Rafała Końskiego (patrz DS “MMP” z 15 stycznia br.).

Do tej pory Robert Bujok pełnił funkcję zastępcy kierownika działu marketingu Heyah. Dyrektorem zarządzającym ds. Heyah pozostaje Wojciech Kliniewski, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej PTC.

Bujok pracuje w PTC od maja ub.r. Karierę zawodową zaczynał w domu mediowym Optimum Media OMD, następnie zajmował się trade marketingiem w Levi’s Polska, później kierował działem komunikacji marketingowej Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa (PGNiG), przygotowując m.in. kampanię prywatyzacyjną spółki. Ukończył zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie i studia we Francuskim Instytucie Zarządzania.

W dziale marketingu Heyah zajmuje się zarówno sprawami strategicznymi, jak i operacyjnymi – koordynując pracę zespołu. (MB)