M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

POLSKIE PORTALE W OCENIE EUROPEJCZYKÓW

Serwis Dzienny | 29 listopada 2000, 00:00

Londyński bank inwestycyjny UBS Warbung, w ramach europejskich zasobów internetowych, zanalizował polski rynek portali horyzontalnych i wertykalnych. Ocenie poddano stronę...

Londyński bank inwestycyjny UBS Warbung, w ramach europejskich zasobów internetowych, zanalizował polski rynek portali horyzontalnych i wertykalnych. Ocenie poddano stronę technologiczną i merytoryczną. Porównywano m.in. wdrożone rozwiązania narzędziowe, ich celowość i praktyczną użyteczność dla internautów, sposób selekcji informacji, ich rzetelność i formę przedstawienia na stronach oraz jakość oferowanej przez portale przestrzeni reklamowej, wyszukiwarki i usługi dodatkowe. W pierwszej dziesiątce najlepiej zrecenzowanych portali znalazły się: Bankier, Onet, WP, Parkiet, Interia, Hoga, Arena, Ahoj, Pilot-f i BiznesNet.pl. Liderami w kategoriach dotyczących różnorodności prezentowanych informacji, czy możliwości personalizacji danych są WP i Onet. Najlepsze oceny w kategorii użyteczności biznesowej i trafności tego rodzaju usług przypadły głównie wortalom: Bankier, BiznesNet.pl i Pilot Finansowy. (AO)