Zagranica

Volvo wybrało short-listę przetargową; Euro RSCG traci budżet

Volvo wybrało tylko dwie agencje do dalszego uczestnictwa w przetargu na globalną obsługę budżetu kreatywnego. Z rywalizacji odpadła dotychczasowa agencja...

Volvo wybrało tylko dwie agencje do dalszego uczestnictwa w przetargu na globalną obsługę budżetu kreatywnego. Z rywalizacji odpadła dotychczasowa agencja Volvo – Euro RSCG Worldwide. Na short-liście zostały: Arnold (Havas) w teamie z niezależną agencją Nitro oraz Fallon (Publicis).

Zwycięzca przejmie obsługę większej części szacowanego na 150 mln dol. budżetu Volvo. Euro RSCG będzie jeszcze obsługiwać część budżetu w Ameryce Łacińskiej i regionie Azji i Pacyfiku (obsługa tego ostatniego regionu ma ulec zmianie w przyszłym roku, po rozpisaniu kolejnego przetargu). (“Advertising Age”)