M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Johnson & Johnson potwierdza globalne plany przetargowe, w Polsce obsługa mediowa w br. bez zmian

Serwis Dzienny | 3 kwietnia 2007, 06:45

Johnson & Johnson potwierdził plan rozpisania globalnego przetargu na obsługę mediową koncernu. Do konkursu zostaną zaproszone m.in.: Universal McCann, OMD,...

Johnson & Johnson potwierdził plan rozpisania globalnego przetargu na obsługę mediową koncernu. Do konkursu zostaną zaproszone m.in.: Universal McCann, OMD, Initiative oraz MindShare. Jak przekazał Marek Sypek, managing director Johnson & Johnson Poland (dział consumer), w tym roku na naszym rynku nic się nie zmieni. Za planowanie i zakup mediów w Polsce odpowiada Optimum Media OMD. Agencja od kwietnia tego roku kupuje także media do kampanii marek OTC Pfizera. Dotychczas za ich pełną obsługę mediową odpowiada MindShare Polska, który do końca roku będzie planować media dla Pfizera. Zmiany w obsłudze są konsekwencją zakupu przez Johnson & Johnson dywizji OTC Pfizera. Według naszych informacji decyzje z globalnego przetargu będą obowiązywały dopiero w 2008 lub 2009 roku. Bliższe informacje na temat przetargu nie są znane. Wartość globalnego budżetu J&J szacowana jest na 3 mld dol. ("Advertising Age", JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,